پروژه تقویت فشار آب شمال شرق سنندج در حال اجراست

پروژه تقویت فشار آب شمال شرق سنندج در حال اجراست

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مازیار سهراب‌نژاد" اظهار کرد: ساکنان بخشی از مناطق واقع در شمال شرقی شهر، شامل شهرک‌های ورمقانی، احمدی، کانی کوزله و ...به دلیل عدم اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب و خطوط انتقال در گذشته توسط تعاونی‌های مسکن، از افت فشار و نوسان آب در برخی روزها گلایه‌مند بودند.
وی با بیان اینکه به دلیل افزایش جمعیت و ساخت شهرک‌های جدید در این منطقه، شبکه موجود، ظرفیت تأمین آب شهرک‌های جدید را نداشت، افزود: به منظور رفع این مشکل، پروژه اجرای خط انتقال در سایز 315 میلی‌متر از جنس پلی‌اتیلن به طول 1550 متر برای تحت پوشش قرار دادن این شهرک‌ها از جمله شهرک احمدی، ورمقانی و مناطق مرتفع آن در دستور کار قرار گرفت.
مدیر امور آبفای شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا در سال جاری و تعطیلی بازارها در تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، اجرای این پروژه را با مشکل مواجه ساخت، اما با این حال پروژه به شکل امانی و حتی در ایام تعطیلات نوروز توسط پرسنل آبفا ادامه پیدا کرد.
سهراب‌نژاد با بیان اینکه با بازگشایی بازارها امکان تأمین قطعات مورد نیاز پروژه فراهم خواهد شد، ابراز امیدواری کرد، با تکمیل پروژه در آینده نزدیک شاهد رفع مشکل افت فشار و نوسان آب در این مناطق و رضایتمندی شهروندان باشیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات