مشارکت جوامع محلی در حفاظت از حیات وحش و محیط زیست

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت: در جلسه‌ای که در اداره منابع طبیعی شهرستان کیار برگزار شد، تایید صلاحیت و صدور ابلاغیه قرق بانان مردمی قرق منطقه حفاظت شده سبزکوه یکی از مناطق مهم استان با امضای ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و نیروی انتظامی در این شهرستان انجام شد. شهرام احمدی گفت: در این جلسه روسای ادارات حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کیار در مورد نحوه اجرای قرق، همکاری در حفظ و حراست از عرصه های ملی و طبیعی، جلوگیری از چرای زودرس و همکاری در مهار آتش سوزی‌های احتمالی بحث و تبادل نظر کردند.

احمدی ادامه داد: در این جلسه روسای این دو دستگاه متعهد شدند در راستای حفاظت از محیط زیست و عرصه های ملی و طبیعی همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای حفظ گونه‌های حیات وحش و محیط زیست، نیروهای یگان حفاظت در انجام وظایف خود مسئولانه و با جدیت عمل کرده و در برخورد با متخلفان برابر قانون رفتار می‌کنند.

شهرستان کیار دارای حدود ۳۰ درصد از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری است و بخشی از مناطق حفاظت شده سبز کوه و هلن در این شهرستان قرار دارد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات