تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند

با توجه به احتمال ورزش باد شدید؛

تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند/ ضرورت عدم خروج شهروندان از خانه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده‌باش ایستگاه‌های این سازمان با توجه به احتمال ورزش باد شدید خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، به نقل از ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، رضا میرزایی با بیان این‌که سازمان هواشناسی اعلام کرده، امروز امکان وقوع وزش ورزش باد شدید در شهر کرمان وجود دارد، گفت: آتش‌نشانان با خودروهای امدادونجات در آماده‌باش کامل هستند.

وی تأکید کرد: شهروندان در زمان وزش باد شدید، در صورت نداشتن کار ضروری، از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی، از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

میرزایی از شهروندان خواست در هنگام ورزش باد شدید، از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام‌ها و ارتفاعات و پارک کردن خودرو در نزدیکی درختان خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: همچنین در صورت امکان، از تردد زیر ساختمان‌های نیمه‌ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود؛ چراکه امکان سقوط مصالح وجود دارد.

میرزایی ادامه داد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی، با آتش‌نشانی تماس بگیرند تا آتش‌نشانان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات