تشریح عملکرد و فعالیت‌های شاخص معاونت برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای غرب در سال

تشریح عملکرد و فعالیت‌های شاخص معاونت برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای غرب در سال 1398

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای غرب در گفت وگو با خبرنگار پیک برق غرب به تشریح فعالیت‌های شاخص و ارائه عملکرد این معاونت در حوزه تولید پراکنده، تهاتر بدهی برق مصرفی مشترکین و تامین مالی پروژه ها در سال 1398 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "کامبیز اکیا" معاون برنامه‌ریزی این شرکت با اشاره به اهم فعالیت های انجام شده در این معاونت گفت: در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه خدمات مشترکین ، تهاتر بدهی برق مصرفی مشترکین از طریق تحویل محصولات تولیدی آنها به مبلغ 330 میلیارد ریال در سال 98 که از این مبلغ حدود 110 میلیارد ریال مربوط به تسویه طلب پیمانکاران برق منطقه ای غرب بوده است. همچنین مبلغ 60 میلیارد ریال تهاتر با بدهی برق مصرفی مشترکین بدهکار در دست اقدام است که تمامی مبلغ مذکور مربوط به طلب پیمانکاران برق منطقه ای غرب می باشد.

درصد وصول نسبت به فروش سال 98 تاکنون 91 درصد بوده است که شرکت برق منطقه ای غرب از بین 16 شرکت برق منطقه ای رتبه چهارم را دارا می باشد.

معاون برنامه ریزی برق غرب افزودند: در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه تولید پراکنده ، انجام اقدامات موثر و پیگیری احداث نیروگاه 25 مگاواتی بهینه نیرو ساز افق در شهرستان مریوان، نیروگاه 6/12 مگاواتی دنا در شهرک صنعتی هرسین و نیروگاه 8/5 مگاواتی بهروش سامان در شهرک صنعتی ایلام صورت گرفته که منجر به این موضوع شد بخشی از ظرفیت این نیروگاه ها تا پایان اردیبهشت 99 به مدار خواهد آمد. همچنین کسب مقام دوم استان در زمینه توسعه کسب و کار ، کسب مقام اول میزخدمت در جشنواره شهید رجایی با محوریت دفتر تولید پراکنده از دیگر دستاوردهای این معاونت می باشد. همچنین در خصوص واحد اول نیروگاه دالاهو به ظرفیت 300 مگاوات با تشکیل جلسات متعدد بین سازمانی در جهت رفع مشکلاتی از قبیل گازرسانی، اتصال به شبکه ، پیگیری جدی در به مدار آمدن نیروگاه که تاثیر بسزایی در تعادل تبادل توان در زمان پیک بار شبکه در منطقه را داشته از دیگرکارهای مهم این معاونت محسوب میشود.

وی در پایان گفت:در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه تأمین مالی ، انجام مناقصه دو پروژه احداث فوندانسیون و دکل‌بندی خط 400 کیلوولت سنندج به مرصاد با اعتباری بالغ بر 4 هزار و یکصد و چهل میلیارد ریال و پست ششم سنندج با اعتباری بالغ بر 980 میلیارد ریال از طریق تأمین مالی توسط پیمانکار از اهم اقدامات این شرکت در سال 1398 است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات