برگزاری اولین جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان درسال 99

برگزاری اولین جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان درسال 99

برگزاری اولین جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان درسال 99
اولین جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان درسال 99 با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام " جهش تولید" اذعان داشت: با تشکیل کارگروه های ویژه در راستای تحقق شعار امسال، در حوزه فعالیت این اداره کل گام برمی داریم و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی کلیه پروژه ها را سرعت می بخشیم. وی همچنین سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از اولویت های اداره کل برشمرد و گفت: تمامی پروژه ها و طرح ها می بایست در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به مرحله ی اجرا در بیاید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری و تلاش کلیه معاونین و زیرمجموعه‌های آنان، مسائل ومشکلات معاونت ها و حوزه های کاری مختلف، ظرفیت های موجود، مسائل مالی و پروژه های در حال اجرا و قابل افتتاح را مورد تحلیل و بررسی قرار داد. و در این راستا دستورات لازم را صادر و برای برخی امورات خاص هر حوزه سیاستگذاری هایی را ابلاغ کرد.
قاری قرآن با تاکید بر اینکه انجام امورات محوله می بایست برابر قوانین و ضوابط انجام پذیرد خطاب به مسئولین حاضر در جلسه اظهار داشت: قراردادهای باز که از سال های پیش بنا به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده است با تشکیل کمیته های کارشناسی تعیین تکلیف شود و اقدامات قانونی در این خصوص به عمل آید.
وی با اشاره به اينكه پاسخگويي به ارگان های نظارتی یکی از مهمترين وظايف معاونین و روسای ستادی و ادارات تابعه است تاکید کرد: مسئولین هر حوزه در امورات کاری مرتبط و مجموعه اقدامات و فعالیت های خود، در راستای شفافیت کاری می بایست نهایت همکاری و هماهنگی را با ارگان های نظارتی داشته باشند چرا که شفافیت در کارها سبب دقت مضاعف در کلیه امور می شود. و بستر همفکری و همکاری در حل مسائل را فراهم می سازد.
قاری قرآن ضمن بررسی وضعیت پرسنل و رفاهی آنان، راهکارهایی را در این خصوص ارائه داد و از معاونین خواست تا رایزنی ها و پیگیری های لازم رااز مراجع ذیربط خصوصا وزارت متبوعه، سازمانها وشرکتهای وابسته، سازمان برنامه وبودجه استان بعمل آورند. و در جلسات آتی اقدامات انجام شده جهت ارتقاء وضعیت رفاهی کارکنان را گزارش دهند.
ایشان در پایان در خصوص صرفه جویی و نگاه هوشمندانه به مصارف تاکید کرد و گفت: معاونین، روسا و تمامی کارکنان موظفند جهت کاهش در هزینه های جاری مطابق آیین نامه ها عمل کنند و همت ویژه ای داشته باشند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات