شهروندان از تخفیفات عوارض، استقبال خوبی کردند

شهروندان از تخفیفات عوارض، استقبال خوبی کردند

به گزارش شهریار، قنبر فکری معاون شهرسازی و معماری منطقه در برنامه رادیویی شهریمیز گفت: شهروندان با مراجعه به حوزه شهرسازی منطقه ۲ از تخفیفات اختصاص یافته به عوارض شهرسازی که تا پایان اسفندماه ۹۸ به شهروندان بعنوان فرصتی طلائی بود به خوبی استقبال کرده و از این فرصت استثنائی بهره مند شدند.

وی در ادامه سخنان خود توضیحاتی درباره عملکرد حوزه شهرسازی منطقه ۲ در سال ۹۸ داد و اظهار داشت: حوزه شهرسازی در طول ۱۱ ماهه سال گذشته، به تعداد ۶۰۰۰ گواهی متفرقه و ۵۸۵ فقره مجوز تهیه نقشه صادر کرد که نسبت به مدت مشابه، افزایش نشان     می داد.

فکری در توضیحات خود ضمن تاکید به شهروندان محترم برای اخذ مجوز برای ساخت و ساز، تصریح کرد: با این اقدام، شهروندان ضمن رعایت ضوابط شهرسازی از قبیل عرض گذر، فضای باز، تعداد پارکینگ و رعایت خط آسمان، بدون هیچ مشکی می توانند علاوه بر احداث ساختمان مورد نظر، از استحکام کامل آن نیز اطمینان حاصل نمایند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲ در ادامه توضیحات خود تاکید کرد: رعایت ضوابط شهرسازی در ساخت و سازها، از تبعات و مشکلات بعدی جلوگیری می کند.

فکری ضمن یادآوری و درخواست مجدد از شهروندان محترم برای رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن با رعایت زیرساخت ها، سرانه فضای سبز و حمل و نقل؛ اخذ مجوز توسط سازندگان را به صلاح آنان دانسته و عدم رعایت ضوابط ساخت و ساز را منجر به جریمه عنوان کرد که علاوه بر بروز مشکلات برای سازندگان، موجب ناهمگونی محلات از لحاظ منظر شهری خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات