هیچ پاکبان ارومیه‌ به کرونا مبتلا نشده ‌است

هیچ پاکبان ارومیه‌ به کرونا مبتلا نشده ‌است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تاکنون هیچ کدام از ۸۸۰ پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کرونا مبتلا نشده اند .

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی درخصوص اقدامات انجام گرفته توسط سازمان اظهار کرد:‌ از همان روزهای ابتدایی مقابله با ویروس کرونا پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و به صورت شبانه روزی در امر ضدعفونی شهر فعالیت می‌کنند .

وی گفت: همه پسماندها با شرایط خاص دفع می‌شوند و محل ویژه‌ای برای دفع زباله‌های بیمارستانی درنظر گرفته شده است‌ .

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: ایستگاه‌ میانی جمع‌آوری پسماند و همه ماشین آلات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند و این در حالی است که ناوگان جمع‌آوری پسماندهای پزشکی از بیمارستان‌های مخصوص کرونا نیز افزایش یافته است .

یوسفی افزود: عملیات سمپاشی و ضد عفونی کردن سطح شهر، باکس‌های زباله، زیر باکس‌ها، خودروهای حامل زباله و مرکز دفن زباله به صورت مداوم در حال اجرا است .

وی در ادامه اظهار داشت: خداوند را شاکریم که با اینکه پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند اما با رعايت مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز در بین‌شان، خوشبختانه تا کنون هیچ یک از این عزیزان به کرونا مبتلا نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات