فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری تبریز بازگشایی شد

فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری تبریز بازگشایی شد

به گزارش شهریار،  کریم قدرتی با اعلام این خبر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان  و به دستور شهردار محترم تبریز و جهت رفاه حال همشهریان عزیز فروشگاه عرضه مستقیم گوشت شناسنامه دار بازگشایی می شود.
وی اظهار داشت: در جهت تنظیم بازار و رفاه و خدمات بیشتر مردم جهت تهیه گوشت شناسنامه دار و تازه از فروشگاه کشتارگاه شهرداری تبریز و جهت حمایت از مصرف کنندگان تصمیم بر این شد تا بعد از وقفه کوتاهی که به سبب موانع تردد بین شهرها بوجود آمده بود دوباره این فروشگاه کار خود را از سر بگیرد.
قدرتی ادامه داد: قیمت گوشتهای ارائه شده در این فروشگاه بسیار پایین تر از قیمت موجود در بازار می باشد که بالطبع کمتر از قیمت مصوب فروش در سطح شهر خواهد بود.
مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز اذعان کرد: همچنان ارسال گوشت شناسنامه دار بسته بندی به درب منازل از طریق بخش های خصوصی با نظارت این سازمان و اداره کل دامپزشکی استان ادامه دارد و شهروندان تبریزی مختار هستند به هر طریقی که می توانند گوشت تازه و کشتار روز را تهیه نمایند.
وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه با امکاناتی که از طرف کشتارگاه برای تنوع ارائه خدمات ایجاد شده است دست شهروندان برای تهیه گوشت باز است و همه می توانند گوشت مصرفی خود را از فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری یا از نزدیکترین  قصابی و یا از درب منازل خود تهیه نمایند.

فروشگاه مرکزی کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کار خود را از روز چهارشنبه ۲۷ فروردین و ساعت ۱۰ الی ۱۴  از سر می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات