تونل ضدعفونی با سیستم ازن در مراکز پرتردد شهر ایجاد می‌شود

تونل ضدعفونی با سیستم ازن در مراکز پرتردد شهر ایجاد می‌شود

به گزارش شهریار، رسول موسایی بعد از ظهر امروز در بازدید از عملیات راه اندازی تونل ضدعفونی با سیستم ازن، با اعلام مطلب فوق افزود: از این نوع تونل ضدعفونی خودرو، در چند نقطه از سطح شهر ایجاد می‌کنیم که همشهریان عزیز می توانند از آن برای ضدعفونی خودروهای خود استفاده کنند.
او خاطرنشان کرد: امروز همچنین تونل ضدعفونی برای ورود و خروج شهروندان در ورودی ساختمان شهرداری دایر و مقرر شد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نوع مشابه آن را در تمام مناطق ۱۰گانه شهرداری و نیز محل های پرتردد شهر مانند محدوده  بازار و خیابان شریعتی راه انداری کند.
موسایی، ماموریت‌ اصلی شهرداری را کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا معرفی کرده و اظهار داشت: در این ارتباط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و اداره کل سلامت شهرداری تبریز متولی کار شده و همچنان ضدعفونی معابر و مبلمان سطح شهر ادامه دارد.
او ادامه داد:  همچنین  تجهیزات و تاسیساتی که در سطح شهر به مردم ارائه خدمت می کنند، از جمله سیستم حمل و نقل، مترو، اتوبوسرانی و پایانه مسافری ضدعفونی و گندزدایی می شد که کماکان این کار ادامه دارد.

قائم مقام شهردار یادآور شد: تأمین امنیت و سلامت شهروندان برای مدیریت شهری تبریز مهم است و برای غلبه بر ویروس کرونا، از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم؛ هرچند این کار مشکلاتی را نیز برای شهرداری به وجود آورده است.
او با بیان اینکه برخی از سازمان ها و شرکت های شهرداری که به ویژه منبع درآمد برای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی بود، تعطیل یا نیمه‌ تعطیل هست، ادامه داد: به جهت اینکه سلامتی شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد، جزو اولین شهرهایی بودیم که تصمیم گرفتیم برخی خدمات همچون مترو، اتوبوسرانی و پایانه مسافربری را متوقف کنیم.

موسایی به اقدامات شهرداری برای تأمین امنیت همکاران آتش‌نشانی و خدمات شهری اشاره و تأکید کرد: سلامت و امنیت آتش‌نشانان برای ما مهم است و قطعا تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان، عوامل خدمات اجرائی و شهری به طور کامل تامین و همچنین برای چند ماه آینده مواد ضدعفونی کننده سطوح به میزان کافی تهیه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات