ارائه خدمات شهرسازی صرفاً با اخذ نوبت قبلی از طریق تلفن امکان پذیر است

ارائه خدمات شهرسازی صرفاً با اخذ نوبت قبلی از طریق تلفن امکان پذیر است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس جواد بهادری افزود: خدمات قابل ارائه در اداره کنترل و نظارت ساختمان این معاونت شامل تایید مدیران (مهر سبز)،کسر سهمیه مازاد، مغایرت در کسرسهمیه ها و اصلاح آن، اعلام درخواست عدم دسترسی به ناظر و مالک، درخواست انصراف ناظر و طراح، رسیدگی به اختلافات ناظر، مالکین و طراحان و تخلفات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز، ارائه درخواست نامه استعلام ادارات( نظام مهندسی،  دارایی ، کانون کاردانها)، عدم همکاری ناظرین به دلیل اتمام مهلت پروانه، تهیه دفترچه و نقشه های محاسباتی سازه، امور مربوط به گودبرداری و ژئوتکنیک، کمیسیون معماری، کیفیت بنا، نوبت ناظر عالی تاسیسات برای بازدید نهایی و پوشش فوم بتن، استعلام عدم خلاف ساختمانهای آجری، تعطیلی و بازگشایی، ثبت گزارش های مرحله ای ساختمان(فونداسیون و سازه نگهبان(گودبرداری)، اسکلت فلزی و سقف ها، سفت کاری و پایان کار)، اخذ نوبت بازدید در مرحله فونداسیون، اسکلت فلزی و سقف ها، استعلام های توسعه بنا و ...، بازدید های قبل از بتن ریزی، سایر بازدیدها شامل: مقاوم سازی،توسعه بنا(استحکام بنا) و مرحله اجرا است.
بهادری اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم قبل از مراجعه حضوری به حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز، با مراجعه به سایت این معاونت به آدرس www.shahrsazi.shiraz.ir نسبت به دریافت و مطالعه خدمات قابل ارائه و همچنین فرم های مورد نیاز اداره کنترل و نظارت ساختمان اقدام و جهت تعیین نوبت و تحویل مدارک با شماره تلفن بخش مورد نظر، تماس بگیرند.
وی تاکید کرد: نوبت دهی تلفنی و تحویل مدارک، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ غیراز ایام تعطیل است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات