فعالیت‌های شاخص شرکت برق منطقه‌ای غرب با هدف عبور موفق از پیک بار و افزایش صادرات برق تشریح

فعالیت‌های شاخص شرکت برق منطقه‌ای غرب با هدف عبور موفق از پیک بار و افزایش صادرات برق تشریح گردید

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه‌ای غرب در گفت وگو با خبرنگار پیک برق غرب به تشریح فعالیت‌های شاخص شرکت برق منطقه‌ای غرب در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه با هدف عبور موفق از پیک بار و افزایش صادرات برق در سال 1398 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس " کامبیز اکیا" معاون برنامه ریزی این شرکت با اشاره به اهم فعالیت های انجام شده در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه گفت: در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه اقدام به تشکیل جلسات در محل کارخانجات صنایع سنگین منطقه با حضور مدیران عامل و انرژی شرکت‌ها به ‌منظور جلب مشارکت صنایع در کاهش بار در زمان پیک نموده که منجر به عبور موفقیت آمیز از پیک بار شبکه در سال 98 گردید .

ایشان در ادامه افزودند:در همین راستا همچنین به اجرای طرح ملی اولویت بندی پروژه های انتقال و فوق توزیع به روش تاپسیس و اولویت بندی پروژه های طرح انتقال در سال 1399 پرداختیم و در ادامه با انجام مطالعات تعیین پتانسیل های افزایش صادرات برق به عراق به مکاتبات مربوطه با شرکت توانیر و بررسی ظرفیت های موجود و امکان توسعه آن اقدام نمودیم.

مهندس اکیا با اشاره به مبادله موافقتنامه با استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان‌ های کرمانشاه و ایلام گفت: برای تأمین برق دو شرکت سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی زاگرس و مرصاد و ایجاد زیرساخت تأمین برق شرکت فولاد زاگرس ایوان توافقاتی انجام گرفت که منجر به مبادله توافقنامه ای بین طرفین گردید.

وی در پایان افزود: تکمیل و تأیید کتابچه برآوردبار سال 1407-1397 منطقه با هماهنگی دفتر برنامه‌ریزی تلفیقی توانیر از دیگر دستاوردهای این شرکت در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه در سال 98  بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات