گزارشی از اقدامات انجام شده جهت آماده سازی شبکه برق در ناحیه شرق

گزارشی از اقدامات انجام شده جهت آماده سازی شبکه برق در ناحیه شرق

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات انجام شده برای آماده سازی شبکه جهت ورود به فصل گرم در این ناحیه را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمد سلبی گفت: به منظور بهینه سازی ایستگاه ها و آمادگی جهت ورود به تابستان 99 این امور اقداماتی را انجام و اشکالات شبکه را برطرف کرده است.
وی بیان کرد: امور بهره برداری ناحیه شرق جهت بهبود وضعیت بهره بردای از تجهیزات ایستگاه اصلی امیدیه 2 که یکی از ایستگاه های مهم ناحیه و حتی کشور است اقدام به آماده سازی بانک خازنی 300 مگاواری این پست و رفع اشکال از خطوط امیدیه دو-شهدای پیروز، امیدیه دو-ماهشهر و نصب یک ست باتری 125 ولتی کرده است.
مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: برقدار نمودن بریکر جدید النصب اصلی بهبهان، جلوگیری از حوادث متعدد در پست رامشیر با تکمیل و نصب شیلد وایر بالای ترانس ها و سر خط های ورودی، نصب و بهره برداری از کلید هوایی پست امیدیه، رفع اشکالات اساسی از خط امیدیه یک- بوستر، دمونتاژ و جمع آوری دو دستگاه دکل قدیمی خط امیدیه یک- ولهد، از جمله این اقدامات بوده است.
سلبی ادامه داد: تهیه و نصب شش ست باتری 125 ولتی در پست های ناحیه، آماده سازی کلیه بانک های خازنی در بخش فوق توزیع با رفع دیفکت ها، شستشو و انجام تست های حفاظتی مربوطه، نصب و بهره برداری از 8 دستگاه تپ چنجر بر روی ترانس های ایستگاه ها و پیگیری احداث، تکمیل خط ورودی و پست 132 کیلوولت لیکک بهمئی از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه شرق است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: این امور برای مقابله با کرونا تاکنون طی هفت مرحله با همکاری بسیج شهرستان ها، حراست، بهره برداری و امور حمل و نقل اقدام به ضد عفونی و گند زدایی نمودن تمامی 23 ایستگاه ناحیه شرق و اداره مرکزی امیدیه کرده و همچنین برای تمامی پرسنل ماسک، دستکش لایتکس و اسپری ضد عفونی کننده الکل و بروشور آموزشی تهیه و تحویل داده است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات