کاهش زمان انتظار ارباب رجوع با فعالیت میز خدمت الکترونیکی راه و شهرسازی استان اصفهان

کاهش زمان انتظار ارباب رجوع با فعالیت میز خدمت الکترونیکی راه و شهرسازی استان اصفهان

کاهش زمان انتظار ارباب رجوع با فعالیت میز خدمت الکترونیکی راه و شهرسازی استان اصفهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از الکترونیکی شدن تمامی فعالیت های دارای ارباب رجوع این اداره کل خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان طی گزارشی از عملکرد مثبت میزخدمت الکترونیک این اداره کل بیان کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب جوع، تحقق منشور شهروندی و دولت الکترونیک، میزخدمت الکترونیک در این اداره کل فعال و در خدمت ارباب رجوع است.
ایشان همچنین اذعان داشت با ارتقاء درگاه الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ارباب رجوع می تواند تمامی خدمات خود را بصورت الکترونیکی و در تعاملی دو سویه دریافت کند و دیگر نیازی به حضور در اداره کل نیست.
مدیرکل راه وشهرسازی استان اذعان داشت: کارکنان حوزه میزخدمت با دقت و تلاش نسبت به رفع مشکلات و پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع فعالیت می کنند و از مجموع حدود هزار مورد درخواست های سال گذشته، ۶۵۰مورد از درخواست ها بصورت حضوری پاسخ داده شده و ۳۵۰ مورد بصورت غیرحضوری انجام پذیرفته است. همچنین این اداره کل به جهت آموزش و راهنمایی استفاده کنندگان از خدمات غیرحضوری، فیلم آموزشی از تمامی خدمات تهیه کرده و در سایت اداره کل قرارداده است.
قاری قرآن با اشاره به اینکه میزخدمت با اهدافی همچون خدمت رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع از طریق اصلاح فرآیند ها، حذف فرآیندهای غیرضروری، افزایش سرعت ارائه خدمات و دسترسی آسان به خدمات راه اندازی شده است. گفت: تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه می شود در میز خدمت الکترونیکی به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده است و به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می شود.
ایشان ادامه داد: خدمات شهروندی به تفکیک هر حوزه بر روی درگاه الکتونیکی این اداره کل قرارداده شده است و با انتخاب شرح خدمت مورد نظر مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، مدت زمان انجام کار، مسئول اصلی ارائه خدمت، مراحل گردش کار و ... قابل ملاحظه است و پس از درخواست خدمت توسط ارباب رجوع کدرهگیری منحصر به هر درخواست اختصاص می بابد. که میتوانند جهت پیگیری کار خود از آن استفاده کنند.
قاری قرآن اظهار داشت: برای آن دسته از ارباب رجوعان که به هر دلیل امکان استفاده از خدمات الکترونیکی را ندارند میزخدمت حضوری در سالن همکف این اداره کل استقرار یافته که مورد رضایت ارباب رجوع قرار گرفته و از جمله اقداماتی است که جهت حصول به هدف خدمتگزاری به ارباب رجوعان انجام شده است
.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات