توجه ویژه به توسعه متوازن شهر ساری / افزایش اجرای پروژه های عمرانی

توجه ویژه به توسعه متوازن شهر ساری / افزایش اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش مدیریت  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حسب تاکید عباس رجبی شهردار مرکز مازندران مبنی بر تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی با هدف توسعه متوازن شهر ساری ، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اجرای پروژه های  فنی عمرانی در محلات الحاقی و کم برخوردار را در راستای تحقق این امر در دستور کار قرار داد.

بر این اساس پروژه کانال هدایت آب های سطحی خیابان امامزاده عباس در نیمه دوم سال 98 با رشد 100 درصدی نسبت به مدت مشابه 6 ماه اول همراه بود.

سازمان عمران طی 6 ماه گذشته به منظور بهسازی معابر محله هولا حدود 4400 مترمربع عملیات زیرسازی را به انجام رسانده که این پروژه در کنار روکش آسفالت،  نسبت مدت مشابه نیمه اول سال گذشته 100 درصد پیشرفت داشته و با برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال جاری نیز پروژه های باقی مانده این منطقه بر اساس نیازسنجی عمومی پیگیری خواهد شد.

افزایش 82 درصدی اجرای پروژه های مختلف مانند آسفالت، نوه بتنی ، کانال هدایت آب های سطحی در نیمه دوم سال گذشته نسبت به شش ماهه اول 98در مناطقی مانند شهرک امام حسین واقع در کمربندی غربی، کوی شهید قربانی در جاده ساری به قائمشهر،مسیر شهرک زیتون در جاده گلما به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهداری گویای تحقق هدف توسعه متوازن شهر و توجه ویژه به محلات کم برخوردار می باشد.

پروژه عظیم توسعه بلوار کشاورز با سلسله اجرای عملیاتی مانند تعریض، بهسازی، نصب جدول، زیر سازی، آسفالت و ایجاد فضای پیاده رو از ابتدای محدوده اسپورد تا عبور تنگه لته در دستور کار  سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری قرار داشته که 30 درصد از اجرای آن در شش ماهه اول و 70 درصد در شش ماهه دوم سال 98 به انجام رسیده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات