دو تغییر عمده مدل کسب‌وکار شرکت‌های فضاپایه در بحران کرونا

دو تغییر عمده مدل کسب‌وکار شرکت‌های فضاپایه در بحران کرونا

بر اساس بررسی‌های سازمان فضایی در زمینه اثرات شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارهای فضاپایه ۵۷ درصد شرکت‌هایی که در حوزه سنجشی فعال بودند، به دلیل دورکاری بسیاری از مشاغل، با افزایش بازار مواجه شدند که این امر بر تصمیم شرکت‌ها در تغییر مدل کسب وکارها تاثیرگذار بوده است.

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری ایسنا

    منبع خبر

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات