آغاز توزیع فاز نخست بسته‌های معیشتی پویش رحمت از هفته آینده

آغاز توزیع فاز نخست بسته‌های معیشتی پویش رحمت از هفته آینده

به گزارش شهریار، کاظم خامه‌چی در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار داشت: این بسته‌های غذایی در محله‌های کم برخورداری که از بیماری کرونا آسیب دیده اند توزیع و به دست خانواده‌ها می‌رسد.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی این پویش از هفته آینده آغاز می شود، گفت: در فاز نخست ۵ هزار خانواده صورت برداری شده و متعاقبا بسته‌های غذایی برای دومین خانوار ۵ هزار نفره آماده سازی و تقسیم می‌شود.

خامه‌چی از برنامه ریزی این پویش برای اقداماتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این وضعیت بحرانی حاصل از بیماری کرونا برای تمامی دنیا بوده و در شهر ما نیز نمود پیدا کرده است که مردم تبریز و آذربایجان خواستاریم کسانی که تمکن مالی دارند، برای همراهی پا پیش بگذارند.

سخنگوی پویش رحمت شعار « یک خانواده، معین یک خانواده» را برای این پویش جامع و کامل دانست و افزود: از مردم تبریز درخواست داریم اگر امکاناتی دارند و می توانند در بین بستگان و نزدیکان خود خانواده ای را شناسایی کرده و بی سر و صدا و بدون اینکه اعتبار و آبروی آن خانواده لطمه ای ببیند، برای تامین نیازهای آن خانواده تلاش کنند.

پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند. شماره حساب پویش رحمت در بانک پاسارگاد به شرح ذیل است:

شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱

شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات