گروه‌های جهادی باید با ادارات خدمات شهری مناطق هماهنگ شوند

گروه‌های جهادی باید با ادارات خدمات شهری مناطق هماهنگ شوند

گروه‌های جهادی باید با ادارات خدمات شهری مناطق هماهنگ شوند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از هماهنگی فعالیت گروه‌های جهادی  با ادارات خدمات شهری مناطق صورت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد در جلسه هم‌اندیشی گروه‌های جهادی فعال در حوزه ضدعفونی معابر و فضاهای شهری با روسای ادارات خدمات شهری مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد اظهار کرد: همزمان با شروع عملیات ضدعفونی شهر توسط ادارات خدمات شهری مناطق ۱۳ گانه برای مقابله با ویروس کرونا، تشکل‌های مردمی نیز با اشتیاق به کمک خدمات شهری مناطق آمده و در عملیات ضدعفونی شهر مشارکت می‌کنند.
وی افزود: به جهت جلوگیری از موازی کاری و کمک به تامین نیاز این گروه‌ها، تاکنون اقلام مورد نیاز برای گندزدایی شهر از جمله مواد ضدعفونی، تجهیزات لباس‌ و... در اختیار این تشکل‌ها قرار گرفته است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در این جلسه مقرر گردید فعالیت گروه‌های جهادی  با هماهنگی ادارات خدمات شهری مناطق صورت گیرد که برای این کار نماینده هر تشکل در هر منطقه‌ به رییس خدمات شهری آن منطقه معرفی شد.
صحراگرد خاطرنشان کرد: از تمامی نمایندگان تشکل‌های مردمی که به‌صورت جهادی از روز اول در کنار عوامل خدمات شهری به ضدعفونی مکان‌های آلوده پرداخته‌اند، قدردانی می‌کنیم و امید است با همکاری تمامی افراد جامعه بتوانیم به زودی به وضعیت عادی شهر برگردیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات