برخورد قاطع با قطع درختان جنگلی در قزوین

برخورد قاطع با قطع درختان جنگلی در قزوین

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن عباس نژد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن تایید خبر فوق گفت: افراد صودجوی هستند که بدون در نظر گرفتن تخریب و فرسایش حاصل از قطع درختان در مناطق مختلف اقدام به قطع اشجار بومی و جنگلی مناطق مختلف استان قزوین می کنند و باعث ایجاد شرایط جهت فرسایش و تخریب خاک می شوند.
وی تصریح کرد: بدلیل حساسیت موضوع و هماهنگی صورت گرفته با مجموعه قضائی استان با اینگونه تخلفات بشدت برخورد قانونی صورت می گیرد و خاطیان به مراجع قضائی معرفی تا به اشد مجازات محکوم شوند.
عباس نژاد ادامه داد: با توجه به حضور مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در تمام مناطق استان قزوین از ابتدای سال جدید تا کنون دو محموله چوب درختان جنگلی بریده شده کشف و ضبط گردیده است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی جهت تعیین تکلیف ارسال شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان گفت: مامورین یگان حفاظت و کارکنان حفاظت محیط زیست استان قزوین با جدیت از هر گونه تخریب محیط زیست جلوگیری میکنند و از مردم شریف استان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب یا آلودگی، مراتب را سریعا به ادارات حفاظت محیط زیست استان قزوین اطلاع دهند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات