اطفای حریق سه منزل در یک مجتمع مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

اطفای حریق سه منزل در یک مجتمع مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آتش‌سوزی سه منزل مسکونی، به‌صورت همزمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، به نقل از ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، رضا میرزایی با بیان این‌که ساعت 20:13 دقیقۀ امروز، بیست‌ونهم  فروردین‌ماه، طی تماس تلفنی با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان، از آتش‌سوزی سه منزل در یک مجتمع مسکونی آگاه شدیم، گفت: این حادثه در مجتمع مسکونی بشرا، واقع در بلوار ولی‌عصر حاجی‌آباد، در حاشیۀ شهر کرمان اتفاق افتاد.

وی افزود: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله 20 نفر از آتش‌نشان در قالب سه تیم عملیاتی، از ایستگاه‌های شماره 10، هفت و دو، در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات اطفای حریق را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: آتش‌نشانان ضمن تخلیۀ مجتمع مسکونی و انجام عملیات اطفای حریق، از سرایت آتش به منازل هم‌جوار در مجتمع مسکونی جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان این‌که این آتش‌سوزی از یکی از منازل مجتمع مسکونی شروع شده بود، گفت: آتش‌سوزی به‌سرعت در حال سرایت به منازل دیگرِ این مجتمع مسکونی بود.

میرزایی افزود: با توجه به تعداد زیاد ساکنان و مجتمع‌های هم‌جوار، این عملیات برای آتش‌نشانان از حساسیت بالایی برخوردار بود؛ بنابراین، آتش‌نشانان به‌سرعت با شلنگ‌اندازی و آب‌رسانی، عملیات اطفای حریق را با موفقیت و در کمترین‌زمان انجام دادند.

وی ادامه داد: همچنین مسئولان این سازمان ازجمله معاون فنی و عملیات، مسئول منطقه دو عملیاتی شهری و مسئولان ایستگاه‌های اعزام‌شده، در محل حادثه حضور یافتند و با فرماندهی دقیق، بر اجرای این عملیات نظارت داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان همچنین گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ZZAA11.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ZZAA33.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات