برای توسعه شبکه برق در ناحیه مارون در سالی که گذشت چه اقداماتی انجام شده است؟

برای توسعه شبکه برق در ناحیه مارون در سالی که گذشت چه اقداماتی انجام شده است؟

مدیر امور بهره برداری ناحیه مارون شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات انجام شده برای توسعه شبکه برق در این ناحیه در سال 98 را بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ رضا محمدیان گفت: این اقدامات در بخش های نگهداری و بهینه سازی و کارهای اساسی زیربنایی در این ناحیه بوده است.
وی بیان کرد: احداث و برقدارى فاز دوم پست برق 400 کیلو ولت شهید دقایقى، فاز دوم پست برق 400 کیلو ولت باغملک، پست برق132 کیلو ولت آنزان ایذه، فاز اول پست برق 132 کیلو ولت سرچشمه و پست 132 کیلو ولت دشت لاله در رامهرمز و احداث و برقداری خط ورودی به پست آنزان از جمله اقدامات انجام شده است.
احداث پست های 132 کیلوولت میداوود دائم و خط ورودى به آن، پست 132 کیلوولت دهدز ایذه و پست برق 132 کیلو ولت هفتکل دو و خط دومداره ورودی آن که در حال انجام هستند از دیگر اقدامات انجام شده در سال 98 در ناحیه مارون بوده که مدیر این ناحیه از آن نام برده است.
مدیر امور بهره برداری ناحیه مارون شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: تملک زمین جهت احداث پست 400 کیلو ولت سمنگان رامهرمز و زمین پست برق صیدون انجام شده و تملک زمین پست مشراگه رامشیر در دست اقدام است.
محمدیان ادامه داد: احداث دو فیدر در خروجى پست کریت و برقدارى آن، تعویض یک دستگاه ترانسفورماتور230.132 کیلو ولت در پست مارون اصلى، تعویض یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت 132.33 کیلو ولت در پست برق ایذه، تعویض یک دستگاه بریکر132 کیلو ولت درپست مارون اصلى و نصب و راه اندازى خروجى های پست موبیل میداوود نیز انجام شده است.
وی گفت: تعمیر و نگهدارى بالغ بر2500 دکل انتقال و فوق توزیع و انجام کسرى بندى و رفع دیفکت آنها درمناطق صعب العبور و کوهستانى و جلوگیرى از حوادث احتمالى در سال 98 در ناحیه مارون انجام شده است. انجام به روز PM تجهیزات پست ها و انجام کارهای متعدد ساختمانى در پست ها نیز سایر اقدامات انجام شده را تشکیل می دهد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات