آغاز عملیات بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی

آغاز عملیات بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی

آغاز عملیات بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی

شهردار منطقه ۱۲ مشهد از آغاز عملیات بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی زینت بخش ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد: توسعه حمل و نقل محور، راهبرد مدیریت شهری در سال ۹۹ است. با بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی مسیر معین بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی که در موازات با بولوار سجادیه است، بازگشایی می شود و حجم زیادی از بار ترافیکی این محور مواصلاتی مهم کاسته خواهد شد.
وی با بیان اینکه توافقات لازم با مالکین به پایان رسیده و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است، ادامه داد: در این فرآیند برای بازگشایی بولوار سجادیه، حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی شرکت الکترود رضا تملک گردید و در این مسیر با مساعدت و حمایت های شهردار مشهد، اعضای کمیته نظارتی شماره ۵ شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان زمین و مسکن، مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری و مدیریت پروژه بزرگراه آزادی این امر تسهیل شد.
شهردار منطقه ۱۲ اظهار کرد: شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر، با اهتمام ویژه و پیگیری های مجدانه تلاش فراوانی برای تامین منابع، جهت تملک اراضی مذکور انجام دادند، این درحالی است که بارها فرآیند توافق دچار چالش های جدی شد، اما مجموعه مدیریت شهری عزم و اراده ی خود را بیش از پیش برای بازگشایی این محور مواصلاتی مهم تشدید کرد و خوشبختانه پس از طی مسیری دشوار و نسبتاً طولانی نتیجه مطلوب حاصل گردید.
زینت بخش تاکید کرد: راهبرد توسعه حمل و نقل محور، محرک توسعه پایدار منطقه ۱۲ خواهد شد و نقش حیاتی در عمران و آبادانی این منطقه خواهد داشت. ضمناً ذیل توافق صورت گرفته، علاوه بر بازگشایی بولوار سجادیه، طی توافق با شرکت الکترود رضا، دو معبر دیگر نیز به مساحت تقریبی مجموع ۸ هزار مترمربع نیز تملک گردید تا در راستای تسهیل در رفت و آمد و عبور و مرور شهروندان موثر واقع گردد.
وی در پایان افزود: بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی مطالبه شهروندان منطقه ۱۲ بود که بیش از پانزده سال به درازا کشید و تلاش های فراوانی در طول این سال ها صورت گرفت، که جا دارد از همه ی این عزیزان تقدیر و تشکر شود. یقیناً بازگشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی، نقشی بی بدیل در راستای توسعه و آبادانی و کاهش ترافیک و آلودگی هوا در غرب مشهد خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات