نزدیک به 2 هزار پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است

نزدیک به 2 هزار پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا در کشور همشهریان محترم می توانند از راه های مختلفی امورات خود را در منطقه دو شهرداری قزوین پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از راه های پیگیری امورات سامانه 137 است، عنوان کرد: سامانه 137 یکی از راه هایی است که مردم منطقه دو شهرداری قزوین می توانند به راحتی انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و مسئولان شهرداری را از آخرین خرابی ها، حفاری ها و سایر موضوعات آگاه سازند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: البته این سامانه در گذشته هم یکی از امکاناتی بوده که خوشبختانه مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند و در سال گذشته براساس آمار تعداد مراجعات مردمی یک هزار و 980 مورد برای سامانه 137 به ثبت رسیده است.
فدایی فر خاطرنشان کرد: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.
وی تصریح کرد: درگیری کشور ایران و سایر کشورهای دنیا با موضوعی به نام کرونا سبب شده که کشورهای مختلف از جمله ایران بر روی خدمات الکترونیک تمرکز ویژه ای داشته باشند که شهرداری قزوین هم از این قاعده مستثنی نیست و از این پس با قدرت بیشتری در زمینه خدمات غیر حضوری ورود خواهد کرد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: امیدواریم با انجام امورات مختلف بتوانیم سبب افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری باشیم.
پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات