شروع عملیات کاشت چندین هزار اصله نهال در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز

شروع عملیات کاشت چندین هزار اصله نهال در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی با اعلام این خبر گفت : طبیعت و فضای سبز میراثی ارزشمند برای تمامی نسل هاست و بی شک توسعه و نگهداری بهینه از آن نیازمند مشارکت همه جانبه ی مردم و مسئولین و استفاده از ظرفیت های بالقوه ی طبیعی و انسانی می باشد.

وی با شاره به شعار امسال شهرداری تبریز مبنی بر توسعه فضاهای سبز افزود : طبیعت و موقعیت ویژه این منطقه از شهر تبریز  باعث گردیده که شهرداری منطقه  با بهره مندی از تمامی امکانات ، درختکاری و توسعه ی فضای سبز را بیش از پیش در این منطقه عملیاتی نماید .
مهندس نسیانی تصریح کرد: به منظور نگهداری از این فضاها مجموعه اقدامات متنوع و زمان بندی شده توسط واحد فضای سبز منطقه صورت می گیرد .

شهردار منطقه۹ خاطر نشان کرد: حفظ و نگهداری از درختان معابر و بوستانهای سطح حوزه، یکی از اولویت های مدیریت فضای سبز منطقه در راستای مناسب سازی سیمای بصری شهرک خاوران می باشد و در این بین هرس بموقع تابستانه و زمستانه ی درختان ، سم پاشی ، ایجاد تشتک ، آبیاری مرتب و ... از اقدامات مربوطه در این راستا می باشد.

نسیانی یادآور شد: اکیپ های فضای سبز منطقه با نظارت کارشناسان این حوزه،  فضاهای سبز شهرک خاوران را برای استفاده ی همشهریان مهیا می کنند تا پس از پشت سرگذاشتن اپیدمی ویروس کرونا، شهروندان محترم با خانواده هایشان در این اماکن مفرح، اوقات فراغت خود را با پر باری سپری نمایند.
گفتنی است عملیات کاشت چندین هزار اصله نهال در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز ، از مسیر بلوار شهدای غواص شهرک خاوران آغاز شد و طی روزهای آینده در سطح این منطقه و تفرجگاه بزرگ ایل باغی ادامه خواهد داشت

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات