نگاهی به اقدامات حوزه حفاظت فیزیکی در زمان شیوع ویروس کرونا

نگاهی به اقدامات حوزه حفاظت فیزیکی در زمان شیوع ویروس کرونا


در روزها و شب های که بیماری شوم کرونا نفس شهر را در سینه حبس کرده و همه را در خانه زندانی، توصیه ها ی پزشکی، انبار مواد بهداشتی و غذایی و ماندن در خانه به دغدغه و اولویت اصلی عمده مردم جامعه تبدیل شده است. در این میان اما بعضی عوامل اجرایی هستند که علاوه بر انجام مسولیت سازمانی خود، متعهد به انجام مسولیت های اجتماعی و حضور در برنامه های مردمی هستند.
یکی از این اقشار پرسنل حفاظت فیزیکی شهرداری شیراز هستند. پرسنل حفاظت فیزیکی شهرداری شیراز از زمان شیوع ویروس کرونا ضمن حضور در محل خدمت، از مسئولیت اجتماعی خود نیز غافل نشدند و خارج از وقت اداری با حضور در اکیپ های گندزدایی سطح مناطق، همکاری در آماده سازی و بسته بندی مواد بهداشتی و ضدعفونی و .. حضور موثر و مستمر در کنترل شیوع ویروس کرونا دارند.
همچنین به منظور حفظ سلامتی کارکنان حفاظت فیزیکی اقلام بهداشتی و ضدعفونی همچون ماسک، دستکش، ژل ضد عفونی دست و ... نیز به صورت مستمر توزیع می شود.
از جمله سایر اقدامات انجام شده در این حوزه می توان به بازدید از حوزه های پرخطر و رایزنی با مدیران     مجموعه های ذی ربط جهت تامین اقلام بهداشتی حوزه های قطار شهری، اتوبوسرانی، آرامستانها و برخی مناطق پر ازدحام؛ ارسال موارد آموزشی بصورت مداوم در کانال اطلاع رسانی پرسنل حفاظت فیزیکی  در راستای آماده سازی پرسنل نسبت به شیوع بیماری کرونا بصورت روزانه، تهیه و توزیع مایع ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بین کلیه پرسنل انتظامات، سرکشی مداوم بازرسان جهت شناسایی محیط های پرخطر، تهیه دستگاه تب سنج جهت تست از نیروهای حفاظت فیزیکی و اعزام برخی از پرسنل حفاظت فیزیکی جهت همکاری با مدیریت بحران در فعالیت های ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر اشاره کرد. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات