جلسه بررسی روند پیشرفت نیروگاه زباله سوز ساری برگزار شد

جلسه بررسی روند پیشرفت نیروگاه زباله سوز ساری برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه بررسی روند پیشرفت نیروگاه زباله سوز مرکز استان با حضور محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، رضایی فرماندار شهرستان ساری، کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری و مدیران و مسئولان مربوطه به میزبانی فرمانداری ساری برگزار شد.

در این نشست، کریمی، معاون فنی شهرداری ساری گزارشی در خصوص سیر پیشرفت کار در بخش ابنیه و تجهیزات ارائه نمود و از پیمانکاران خواست پس از عبور از شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، عملیات اجرایی پروژه را سرعت بخشند تا زمان از دست رفته را جبران نمایند.

در ادامه، رضایی فرماندار شهرستان ساری نیز برای تسریع روند اجرایی پروژه تاکید کرد و از مجموعه شهرداری و پیمانکاران خواست با مدیریت بیشتری پیگیری نمایند تا در اسرع وقت شاهد پیشرفت های مطلوب در مسیر پروژه باشیم.

شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با تاکید بر مدّنظر قرار دادن کار جهادی از همه مسئولان خواست پای کار باشند و پیمانکاران به تعهداتشان عمل کنند تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم از پروژه نیروگاه زباله سوز ساری بهره برداری کنیم.

محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز با تاکید بر لزوم تقویت مدیریت پروژه گفت: مدیریت کار در حوزه ابنیه و تجهیزات توسط پیمانکاران تقویت شود؛ همه باید خدمت کنند چراکه امروز، پروژه نیروگاه زباله سوز، یکی از مقدس‌ترین عرصه‌های خدمت به مردم منطقه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات