هوشمندسازی شهرداری و شهر تبریز در سال ۹۹ با جدیت دنبال می‌شود

هوشمندسازی شهرداری و شهر تبریز در سال ۹۹ با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش شهریار، احمد فیضی در جلسه امروز شورای شهر تبریز با اشاره به برنامه های این سازمان در راستای هوشمندسازی شهر در سال جاری، اظهار داشت: برنامه‌های مربوط به هوشمندسازی شهر از پیش آماده شده و مطابق با این برنامه پیش می رویم.

او تاکید کرد: در سال نخست برنامه شهر هوشمند اولویت ما توسعه سرویس‌های شهروندی است که توسعه مرکز داده نیز در راستای آن انجام می‌گیرد. به هر میزانی که شهر هوشمند گسترش پیدا کند می‌توانیم امکانات را بهتر و سریع تر در اختیار شهروندان قرار دهیم.

فیضی ادامه داد: اولویت بعدی مبنی بر یکپارچه‌سازی سامانه‌های شهرداری است چرا که امروز اطلاعات دقیق و جامعی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز  از فعالیت و گسترش سامانه های فعال در زمینه فرهنگی اجتماعی خبر داد و افزود: در زمینه‌های مختلف ارائه خدمات به شهروندان برنامه‌های هوشمندسازی پیگیری ‌می‌شود که در قالب مگا پروژه‌ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

او یادآور شد: ایجاد بستر اجرای هویت شهروندان، ایجاد دبیرخانه شهر هوشمند و مرکز نوآوری، توسعه سامانه‌های الکترونیکی، تدوین سند برنامه عملیاتی و بومی شهرداری و شهر هوشمند، توسعه امنیت شبکه ها و داده‌های شهرداری، مدیریت و تحلیل جامع سامانه‌های شهرداری از جمله اولویت‌های شهر هوشمند است.

فیضی تصریح کرد: به همین منظور اپلیکیشن‌ «تبریزلی»‌ جهت ارائه خدمات شهری‌ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در پایان تاکید کرد: برای شهر هوشمند تمامی مسئولین و دستگاه های خدمات رسان به شهروندان باید به سمت شهر هوشمند حرکت کنند که شهرداری نیز یکی از این مجموعه ها است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات