راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی سطوح و اجسام در شرکت بهره برداری  ...

راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی سطوح و اجسام در شرکت بهره برداری ...

راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی سطوح و اجسام در شرکت بهره برداری قطار شهری

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد از راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی سطوح و اجسام در شرکت بهره برداری قطار شهری خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم در این خصوص گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم گندزدایی و ضد عفونی نمودن مداوم ناوگان و ایستگاه های قطار شهری در زمان بهره برداری و ارائه سرویس دهی ایمن به شهروندان مطابق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ، کارگاه تولید محلول ضد عفونی سطوح و اجسام در این شرکت راه اندازی شد.
وی افزود: محلول ضدعفونی سطوح و اجسام تهیه شده در شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد بر پایه ترکیبات پراکسیدهیدروژن و پراستیک اسید است که قابلیت حذف ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها را داشته و فاقد باقیمانده سمی و غیر مجاز است.
مبین مقدم تصریح کرد: محلول مذکور دارای رتبه کاربرد در صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی حساس است و به دلیل نوع ترکیبات فاقد بو، مشکل رنگ بری فلزات و سطوح، آسیب نرساندن به محیط زیست و انسان است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری ادامه داد: از این محلول برای گندزدایی و ضد عفونی نمودن ۱۳۰ واگن قطار شهری، اماکن کارگاهی و اداری،  و تمامی ایستگاه‌ها ی خط ۱ و ۲ و سطوح قابل دسترس مردم مانند گیت ها، دستگاه‌های شارژ من کارت، پله برقی‌ها، میله ها، صندلی ها و همچنین کلید‌های آسانسور‌ها استفاده می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر با توجه به تهیه مواد اولیه، این شرکت محلول ضدعفونی سطوح مورد نیاز خود را به صورت روزانه تولید می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات