بیش از یک هزار مراجعه مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: در سال 98 منطقه دو شهرداری قزوین در ناحیه شهری آزادگان که یکی از دو ناحیه این منطقه می باشد، خدمات مختلفی را انجام داده است.
وی افزود: این خدمات شامل لکه گیری معابر، تعمیر ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی، دال بتنی و غیره می باشد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان با روش هایی از جمله مراجعه حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 با مسئولان این ناحیه ارتباط گرفته اند.
فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار در سال 98، 194 مورد مراجعه حضوری، 191 مورد ارتباط مکاتبه ای، 91 مورد ارتباط تلفنی و 672 مورد ارتباط از طریق سامانه 137 به ثبت رسیده است.
وی گفت: براساس آمار در سال 98، یک هزار و 148 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است که امیدواریم توانسته باشیم به خوبی پاسخ این مراجعات را داده باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین افزود: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ تدابیری است که بدین وسیله مردم و همشریان بتوانند به راحتی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئولان و کارشناسان این منطقه مطرح کنند.
پایان پیام.
نظرات