بیش از یک هزار مراجعه مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است

بیش از یک هزار مراجعه مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: در سال 98 منطقه دو شهرداری قزوین در ناحیه شهری آزادگان که یکی از دو ناحیه این منطقه می باشد، خدمات مختلفی را انجام داده است.
وی افزود: این خدمات شامل لکه گیری معابر، تعمیر ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی، دال بتنی و غیره می باشد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان با روش هایی از جمله مراجعه حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 با مسئولان این ناحیه ارتباط گرفته اند.
فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار در سال 98، 194 مورد مراجعه حضوری، 191 مورد ارتباط مکاتبه ای، 91 مورد ارتباط تلفنی و 672 مورد ارتباط از طریق سامانه 137 به ثبت رسیده است.
وی گفت: براساس آمار در سال 98، یک هزار و 148 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است که امیدواریم توانسته باشیم به خوبی پاسخ این مراجعات را داده باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین افزود: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ تدابیری است که بدین وسیله مردم و همشریان بتوانند به راحتی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئولان و کارشناسان این منطقه مطرح کنند.
پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات