ایجاد سامانه تلفنی یکپارچه آب و آبفا

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: به منظور توسعه دولت الکترونیک سامانه تلفنی یکپارچه آب و آبفا ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست دولت الکترونیک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: توسعه خدمات الکترونیک یکی از اقدامات مهمی است که در شرکت شروع شده و پشتوانه اجرای این اهداف وجود منابع انسانی کیفی، با انگیزه و متخصص است.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی سامانه ای به منظور ارتباط ارباب رجوع با شرکت در راستای کاهش حضور فیزیکی آنان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع می توان از ظرفیت سامانه ۱۲۲ استفاده کرد که در این ارتباط جلسات خوبی با شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شده و به دنبال ایجاد سامانه یکپارچه آب و آبفا به دنبال ایجاد یک سامانه یکپارچه آب و آبفا هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه موافقت شرکت آب و فاضلاب کسب شده و در حال تدوین تفاهم نامه میان شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب و فاضلاب برای تحقق این مهم هستیم.

وی با بیان اینکه به شبکه ویدئو کنفرانس برای برگزاری جلسات غیر حضوری در شرکت ایجاد شده است، گفت: زیرساخت های این موضوع در شرکت ایجاد شده و لازم است در ادامه این مهم توسعه یابد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات