نیکزاد: بهره برداری از یک میلیون واحد مسکونی تا پایان امسال

نیکزاد: بهره برداری از یک میلیون واحد مسکونی تا پایان امسال

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره برداری از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، علی نیکزاد بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهارداشت: از این شمار واحد مسکونی ۴۰۰ هزار واحد آن در روستا ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب مسکن سازی در کشور راه افتاده است، افزود: همچنین در سال آینده نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی افتتاح خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش بیمارستان سازی از ۱۲۷ بیمارستان در دست ساخت کشور ۵۴ بیمارستان آن امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نیکزاد، رویکرد این وزارتخانه توسعه ناوگان هوایی، سرویس دهی مطلوب و رعایت نکات ایمنی عنوان کرد و گفت: در همین ارتباط در حمل و نقل هوایی از توانمندی بخش خصوصی استفاده بیشتر خواهد شد.

وی از واگذاری هواپیمایی هما به بخش خصوصی در آینده ای نزدیک خبر داد و با بیان اینکه یکی از از سیاست های راهبردی این وزارتخانه توسعه حمل و نقل ریلی است، گفت: با اتصال حمل و نقل ریلی برخی از مناطق شمال و جنوب امکان اتصال به خطوط ریلی دنیا برای جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبارات عمرانی سال جاری این وزارتخانه چهار هزار میلیارد تومان است و ظرفیت قانونی بودجه ۹۰ حداقل ۱۰ برابر بودجه کل کشور است.

 

 

    نظرات