دریافت بیش از ۹ هزار درخواست توسط شهروندان منطقه ۱۱ در سامانه ۱۳۷
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد گفت: براساس این گزارش ازمیان تعداد پیامهای رسیده ۶۴ درصد موارد پیگیری و حل شده است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با بیان اینکه ارسال درخواست به سامانه ۱۳۷ و در میان مناطق سیزدهگانه شهرداری ۷ درصد بوده، اظهار کرد: درسال ۹۸ تعداد ۹ هزار و ۳۷۳ درخواست به این سامانه ارسال شد که از این تعداد ۶۴ درصد موارد بررسی و حل شده است.
وی با اشاره به اینکه براساس آخرین سرشماری رسمی کشور بیش از ۶۰ هزار خانوار در این منطقه ساکن هستند، تصریح کرد: با توجه به درخواستهای ارسالی به سامانه ۱۳۷، ۱۵ درصد خانوارهای سطح منطقه مشکلات خود را با این سامانه درمیان گذاشتهاند.
سرپرست شهرداری منطقه یازده بیان کرد: تعداد درخواستهای ارسالی به سامانه ۱۳۷، از سال ۹۵ تا سال گذشته رشد داشته که از کل درخواستها بیش از ۵ هزار مورد پیگیری و حل شده است. علاوه بر آن ۱۲ درصد درخواستها در دست اقدام و ۲۰ درصد موارد نیز مربوط به سایر ارگانها بوده است.
عرب احمدی درخصوص موضوعات پرتکرار که بیشتر مورد توجه شهروندان بوده است، خاطرنشان کرد: فضای سبز۲۵ درصد، رفت و روب ۲۱ درصد، سدمعبر۱۷ درصد و ساخت و سازها ۱۶ درصد از درخواستهای شهروندان را تشکیل دادهاند.
وی تاکید کرد: گفتنی است شهروندان میتوانند درخواستها و مشکلات خود را در حوزه مدیریت شهری با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ درمیان گذاشته و کدرهگیری دریافت کنند. پیگیری درخواستها از طریق پیامک به شهروندان اطلاعرسانی خواهد شد.
نظرات