دریافت بیش از ۹ هزار درخواست توسط شهروندان منطقه ۱۱ در سامانه ۱۳۷

دریافت بیش از ۹ هزار درخواست توسط شهروندان منطقه ۱۱ در سامانه ۱۳۷

دریافت بیش از ۹ هزار درخواست توسط شهروندان منطقه ۱۱ در سامانه ۱۳۷

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد گفت: براساس این گزارش ازمیان تعداد پیام‌های رسیده ۶۴ درصد موارد پیگیری و حل شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با بیان اینکه ارسال درخواست به سامانه ۱۳۷ و در میان مناطق سیزده‌گانه شهرداری ۷ درصد بوده، اظهار کرد: درسال ۹۸ تعداد ۹ هزار و ۳۷۳ درخواست به این سامانه ارسال شد که از این تعداد ۶۴ درصد موارد بررسی و حل شده است.
وی با اشاره به اینکه براساس آخرین سرشماری رسمی کشور بیش از ۶۰ هزار خانوار در این منطقه ساکن هستند، تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های ارسالی به سامانه ۱۳۷، ۱۵ درصد خانوارهای سطح منطقه مشکلات خود را با این سامانه درمیان گذاشته‌اند.
سرپرست شهرداری منطقه یازده بیان کرد: تعداد درخواست‌های ارسالی به سامانه ۱۳۷، از سال ۹۵ تا سال گذشته رشد داشته که از کل درخواست‌ها بیش از ۵ هزار مورد پیگیری و حل شده است. علاوه بر آن ۱۲ درصد درخواست‌ها در دست اقدام و ۲۰ درصد موارد نیز مربوط به سایر ارگان‌ها بوده است.
عرب احمدی درخصوص موضوعات پرتکرار که بیشتر مورد توجه شهروندان بوده است، خاطرنشان کرد: فضای سبز۲۵ درصد، رفت و روب ۲۱ درصد، سدمعبر۱۷ درصد و ساخت و سازها ۱۶ درصد از درخواست‌های شهروندان را تشکیل داده‌اند.
وی تاکید کرد: گفتنی است شهروندان می‌‎توانند درخواست‌ها و مشکلات خود را در حوزه مدیریت شهری با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ درمیان گذاشته و کدرهگیری دریافت کنند. پیگیری درخواست‌ها از طریق پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات