آغاز طرح کاشت یک میلیون درخت با غرس ۳۰۰ هزار اصله نهال/ افتتاح ۷ پارک محله‌ای در جشن پیروزی بر بیمار ...

آغاز طرح کاشت یک میلیون درخت با غرس ۳۰۰ هزار اصله نهال/ افتتاح ۷ پارک محله‌ای در جشن پیروزی بر بیمار ...

به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر در گفتگوی تلفنی با برنامه تبریزیم با اعلام مطلب فوق افزود: برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹ است که بر اساس آن امسال به اندازه کل درختان تبریز، در سطح شهر درختکاری داریم.

او ادامه داد: در کنار این طرح، بحث احداث پارک‌های محله‌ای را داریم که همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم فراتر از برنامه تعیین شده عمل کرده و در این حوزه فعال باشیم.

او عنوان داشت: سال ۹۹ را سال توسعه فضای سبز پایدار شهری معرفی کرده و با مصوبه شورای شهر تبریز ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات و تکمیل و تجهیز آنها اختصاص داده‌ایم.

شهردار تبریز از افتتاح ۷ پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داده و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۳ پارک محله‌ای افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دادیم و ۷ پارک محله‌ای دیگر نیز آماده افتتاح بود که به دلیل وضعیتی که بیماری کرونا به وجود آورد، افتتاح آنها را به امسال و پس از شکست بیماری کرونا  موکول کرده ایم.

شهین باهر با اشاره به برگزاری جلسات و ارتباط مستمرش با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از طریق ویدئو کنفرانس تأکید کرد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی و مدیریتی ناشی از بیماری کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های شهری ایجاد کند و پیگیر پروژه‌های شهری همانند پل همسان، مسیرگشایی‌هایی چون اتوبان ولایت و پروژه پارک بزرگ و برگزاری به موقع مناقصات و همچنین زیبایی و تمیزی شهر نیز هستیم.

او در پایان صحبت‌های خود از شهروندان تبریزی خواست تا مدیریت شهری را در دستیابی به اهدافی که برای مردم و شهر زیبای تبریز برنامه‌ریزی شده‌اند، همراهی و دعا کنند تا با اجرای آن ها، بر زیبایی هرچه بیشتر  شهر بیافزاید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات