معاون خدمات شهری: تمام...

نشستی به منظور بررسی اقدامات شهرداری یزد در خصوص مقابله با ویروس کرونا با حضور معاون خدمات شهری و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد - حسین صالحیان در این نشست گفت: در راستای اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان، تمام وظایفی که ستاد مقابله با ویروس کرونا به عهده شهرداری یزد نهاده است را با تمام توان انجام می دهیم و تا زمان برگشت به شرایط عادی و شکست کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان خواهیم ماند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد همچنین در خصوص تجهیز بیمارستان مدیریت بحران، گفت با توجه به قابلیت استقرار 40 تخت بیمارستانی و آماده سازی آن برای بستری نمودن بیماران کرونایی مساعدت های مورد نیاز  انجام خواهد شد.

در این نشست آقای زارع به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز تلاش و اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مرکز مقابله با بحران های زیستی در مجاورت بیمارستان شهید صدوقی، تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه طلاییه و همچنین همکاری کامل در خصوص کنترل ورود و خروج شهر را بسیار ارزشمند دانست و از تلاش مجدانه شهرداری یزد در خصوص کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات