بازدید مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از ناحیه کهگیلویه و بویراحمد/ تاکید بر برقداری پست لیکک در تابستان 99

بازدید مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از ناحیه کهگیلویه و بویراحمد/ تاکید بر برقداری پست لیکک در تابستان 99

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از پروژه های در دست اجرای ناحیه کهگیلویه و بویراحمد این شرکت بازدید و بر لزوم برقداری پست لیکک در تابستان پیش رو تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ در این سفر دو روزه به همراه مسئولین محلی از روند اجرایی پروژه خط شاهد- بهمئی و پست لیکک بازدید و در کم و کیف روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.
وی در این بازدید بر برقداری فاز اول پست لیکک به ظرفیت 50 مگاولت آمپر در تابستان امسال تاکید کرد تا برق این شهرستان در پایداری کامل قرار بگیرد.
بازدید از پست‌های 230 کیلو ولت ساران و اصلی دوگنبدان، پست های 132 کیلو ولت جهاد، باشت، بهمن، مختار و پست 400 کیلو ولت یاسوج و گفتگو با پرسنل این پست ها از دیگر برنامه های سفر دو روزه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
سرپرست معاونت بهره برداری، معاون طرح های توسعه برق و مدیریت بهره برداری انتقال شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این بازدیدها حضور داشتند.
مسعود رضا زاده مدیر امور بهره برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز گزارشی از مشکلات و تنگناهای برق این استان ارائه کرد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات