تشکیل کمیسیون تخصصی حقوقی انرژی در استان خراسان رضوی

تشکیل کمیسیون تخصصی حقوقی انرژی در استان خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد مرتضوی" در دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، با اشاره به تقدیر وزیر نیرو از عملکرد دادگستری کل استان در دیدار با حجت الاسلام رئیسی، رییس قوه قضاییه گفت: این پیشرفت و عملکرد ناشی از اهتمام و پشتکار جدی است.
مرتضوی با بیان اینکه اگر پژوهش‌های کاربردی در مدیریت سیلاب نبود امسال نمی‌توانستیم بدون تلفات 1.5 برابر سال گذشته سیلاب‌ها را پشت سر بگذرانیم، افزود: اعتقاد به کار و تلاش برای توافق و همکاری با مردم هرچند نتیجه اش زودبازده نیست، اما در درازمدت سرمایه اجتماعی ارزشمندی را پشتوانه تصمیمات و اقدامات ما می‌کند که شرکت آب منطقه‌ای استان در این زمینه موفق و هدفمند عمل کرده است.
در ادامه جلسه "محمد علایی"، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی به بیان گزارش عملکرد این شرکت در سال 98 پرداخت و اصل کار شرکت را بر تعامل با مردم و ورود پیوست‌های اجتماعی در تصمیمات دولتی عنوان کرد.
علایی از راه‌اندازی بازار آب در خراسان رضوی یاد کرد و گفت: با دخیل کردن کشاورزان و بهره‌برداران در مدیریت مصرف آب جلوی سوء استفاده‌ها گرفته شد و با مبادله تفاهم‌نامه مدیریت مشارکتی در 8 شهرستان استان موفق شدیم در کشور پیشگام باشیم.
وی درخصوص عملکرد جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های مجاز استان در سال 98 گفت: حجم آب صرفه‌جویی شده در این مدت به میزان ۴۰۲ میلیون متر مکعب بوده است و تاکنون 92 درصد چاه‌های مجاز برقی کشاورزی مجهز به کنتور هوشمند شده‌اند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات