بهره برداری از ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور

بهره برداری از ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور از بهره بردرای ۷۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا تابش عصر چهارشنبه با اعلام این خبر در حاشیه بازدید از پروژه ۷۰ واحدی شهر سنجان گفت: سهمیه مسکن مهر سال گذشته این نهاد، ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بود که این مهم تا پایان سال به ۲۳۰ هزار واحد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: از این تعداد، تاکنون ۷۵ هزار واحد به بهره برداری رسیده و پیش بینی شده تا پایان سال جاری ۷۰ هزار واحد دیگر به بهره برداری رسد.

رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور ادامه داد: در بخش مسکن روستایی نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیش از هشت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در چند سال اخیر پرداخت کرده است.

تابش با اشاره به ضررت بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی افزود: بهسازی و مقام سازی مسکن روستایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این مهم نقش بسیار موثری در کاهش حوادث احتمالی بلایای طبیعی دارد.

وی یادآور شد: در دو برنامه پنج ساله باید حداقل دو تا ۲٫۵ میلیون واحد مسکونی در روستاهای کشور بهسازی شود که این امر دور از ذهن نیست و پیش بینی شده این مهم تا پایان سال جاری به یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد برسد.

رئیس بنیاد مسکن کشور، سهمیه مقام سازی مسکن روستایی امسال کشور را ۲۰۰ هزار واحد عنوان کرد و افزود: مقام سازی روستاهای کشور از سال ۸۴ آغاز شده و با جدیت تمام دنبال می شود.

 

 

 

    نظرات