خاوران، تزریق بارقه‌ امید به آینده‌ای درخشان در تبریز

خاوران، تزریق بارقه‌ امید به آینده‌ای درخشان در تبریز

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت اصول فنی و کیفی عملیات اجرایی پروژه ها گفت: با تکمیل زیرساخت های و پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز در شهرک خاوران، شاهد تحول عظیمی در این شهرک و تاثیر مثبت آن در شهر تبریز خواهیم بود.

او افزود: هدف از این بازدید ها بررسی پیشرفت فیزیکی  پروژه ها، ارائه راهکارها و پیشنهادات لازم جهت تسریع در روند اجرایی و نظارت بر اجرای صحیح و اصولی پروژه ها می باشد.

نسیانی با اشاره به خیز بلند عمرانی این شهرداری در سال ۹۸ گفت: شعار ما در ابتدای سال ۹۸ خیز بلند عمرانی بود که خوشبختانه با بهره برداری از چندین پروژه عمرانی مهم و اساسی در سطح منطقه من جمله کمربند میانی، رمپ های ورودی و خروجی اتوبان پیامبر اعظم و کریدور شمال جنوب، منبع آب بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی، پارک های محله ای و ...شاهد ایجاد زیرساخت های جدید در این حوزه هستیم که قطعا نقش مثبت آن در رونق ساخت و ساز و توسعه آفرینی در این شهرک غیر قابل انکار خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ تبریز تصریح کرد: همچنان این شعار سرلوحه فعالیت های ما در سال ۹۹ نیز خواهد بود تا با همان جدیت و تلاش های بی وقفه همکاران شاهد اتمام پروژه های در دست اقدام و شروع پروژه های جدید در این منطقه از شهر تبریز باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات