ارائه خدمات مشاوره‌ای با هدف افزایش تاب‌آوری اجتماعی در دوران شیوع  ...

ارائه خدمات مشاوره‌ای با هدف افزایش تاب‌آوری اجتماعی در دوران شیوع ...

ارائه خدمات مشاوره‌ای با هدف افزایش تاب‌آوری اجتماعی در دوران شیوع بیماری کرونا

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای در راستای کاهش اضطراب شهروندان و افزایش تاب‌‌آوری آنان در شرایط فعلی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی در توضیح جزئیات این طرح، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان ترس از ابتلا به کرونا، فشارهای روانی ناشی از وضعیت خاص دوران قرنطینه و تحمل درد و فشار ناشی از سوگ از دست دادن عضوی از خانواده است. به همین منظور طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی با هدف افزایش تاب‌آوری اجتماعی شهروندان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: این اقدام ذیل طرح سایبان امید و به همت اداره مشارکت‌های اجتماعی این سازمان و سامانه ۱۳۷ صورت گرفته است.
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: شهروندان می‌توانند جهت دریافت مشاوره همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعات ۱۵ تا ۱۸، با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ تماس بگیرند و راهکارهای تخصصی لازم را در حوزه‌های مختلف روانشناسی فردی و خانواده از مشاوران دریافت کنند.
دانایی تاکید کرد: گفتنی است طرح سایبان امید یکی از برنامه‌های کلیدی معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد است که هدف آن توانمندسازی روانی و اجتماعی شهروندان بوده و پیش از شیوع ویروس کرونا در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، رشد خلاقیت و... ویژه کودکان، نوجوانان و زنان در محلات کم‌برخوردار اجرا می‌شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات