خودداری از تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام ها در حریم و...

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل اعلام کرد: به دلیل پیش بینی احتمال وقوع بارندگی و افزایش رواناب، از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های استان اردبیل خودداری شود.

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل براساس پیش بینی بارندگی در ساعات و روزهای آتی و صدور سطح "هشدار نارنجی" توسط اداره کل هواشناسی استان اردبیل در تمامی مناطق استان اردبیل، به خصوص مناطق جنوبی و مرکزی استان، اطلاعیه و پیام هشدار صادر کرد .

باتوجه به این اطلاعیه: به دلیل افزایش بارشها و سطح و  عمق جریان آب و روانابها  از *عصر روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری تا روز شنبه ششم اردیبهشت ماه* در رودخانه ها و مسیل ها و احتمال سیلابی شدن آنها، بایستی از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دامها در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های استان اردبیل خودداری شود .

در این اطلاعیه از هموطنان عزیز خواسته شده از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه و مسیلها اکیدا خودداری نمایند و نکات ایمنی را رعایت کنند و از تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها، اجتناب نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات