رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و...

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد گفت: با توجه به شرایط موجود و رکود بی سابقه در حوزه گردشگری، مصمم به حمایت از سرمایه گذاران فعال در این بخش هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد - محمد شیبانی در نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان با بیان اینکه پس از ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی، صنعت گردشگری یزد به یکی از اولویت های اصلی استان تبدیل شد، اظهار کرد: تداوم و پایداری این صنعت در شهر و استان یزد یکی از امور مهمی است که نیازمند توجه و نظارت بیشتر از سوی مسئولین امر است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد افزود: به سهم خود مصمم هستیم تا حمایت های لازم را در بازه زمانی فعلی نسبت به سرمایه گذران فعال در این حوزه اعمال کند.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری استان و‌ شهر یزد در شرایط شیوع کرونا به شدت آسیب دیده است، تاکید کرد: این سازمان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی تلاش خواهد کرد تا بخشی از این آسیب ها را جبران کند و زمینه پایدار ماندن سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند.

در ادامه این جلسه مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان به تشریح آسیب‌های حوزه‌ گردشگری و صنایع دستی ناشی از شیوع ویروس کر‌ونا پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات