شهردار کرمان، روز «راه‌اندازی رادیو» را تبریک گفت

گفت‌و‌گوی تلفنی شهردار کرمان با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان

شهردار کرمان، روز «راه‌اندازی رادیو» را تبریک گفت

شهردار کرمان صبح امروز چهارم اردیبهشت‌ماه، همزمان با روز «راه‌اندازی رادیو»، با مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان تلفنی گفت‌وگو کرد و این روز را به وی و سایر همکارانش تبریک گفت.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در این گفت‌و‌گوی تلفنی با اشاره به علاقه‌مندی بسیاری از مردم به رادیو گفت: سرعت‌عمل رادیو نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: رادیو، نیاز به جا و مکان چندانی ندارد و می‌توان از این ظرفیت به شکل مطلوبی برای فرهنگ‌سازی استفاده کرد.

شهردار کرمان با اشاره به مقام‌های متعدد رادیوی مرکز کرمان در جشنواره‌های مختلف، روز «راه‌اندازی رادیو» را به علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و تمام اهالی رادیو در کرمان تبریک گفت.

احمدعلی علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این گفت‌و‌گوی تلفنی ضمن تشکر از شهردار کرمان، بر همکاری‌های دوجانبۀ صداوسیما با شهرداری کرمان تأکید کرد.

همچنین در این گفت‌و‌گو با اشاره به نام‌گذاری یکی از بوستان‌های شهر کرمان به نام «بوستان رادیو»، بر نصب المان‌های مختلف مربوط به رادیو در این بوستان و سایر نقاط شهر کرمان تأکید شد.

لازم به ذکر است؛ «روز جهانی رادیو»، یک رویداد سالانه است که توسط یونسکو نام‌گذاری شده و هر سال در ۱۳ فوریه برگزار می‌شود، اما نخستین فرستندۀ عمومی رادیو در ایران، ساعت 19 چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۹ در تهران، با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و روز بعد، برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد؛ بنابراین، چهارم اردیبهشت را روز «راه‌اندازی رادیو در ایران» نام‌گذاری کرده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات