برگزاری ویدئوکنفرانسی نخستین جلسه انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور

برگزاری ویدئوکنفرانسی نخستین جلسه انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این نشست روز گذشته با حضور مدیر کل، معاون و روسای گروه‌های روابط‌عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو، مدیران روابط عمومی شرکت‌های مادرتخصصی و ۱۳۴ نفر از مدیران روابط عمومی شرکت‌های آب و برق سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
این نشست با توجه به شرایط کنونی کشور به دلیل شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی به صورت غیرحضوری و برخط برنامه‌ریزی و اجرا شد که تجربه موفقی برای ادامه این روش در جهت ارتباط بیشتر و گفت‌وگوی روابط عمومی‌ها در اقصی نقاط کشور به حساب می‌آید.
در این نشست، صدیقه ببران مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو گفت: طی ۶ ماهه دوم سال گذشته فعالیت خوبی در زمینه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از تمامی شرکت‌های آب و برق کشور شاهد بودیم و انتظار می‌رود همین روند امسال نیز در پویش جدید وزارت نیرو با قوت و جدیت بیشتر ادامه یابد.
وی، به هدف‌گذاری جدید پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، با تکیه بر دو مقوله ساخت و سازها و ساز و کارها، اشاره کرد و افزود: سیاست و رویکردهای نوین وزارت نیرو، افزایش بهره‌وری و راندمان بالا در حوزه آب و برق با تکیه بر آگاهی‌های عمومی و تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات