حدود ۱۰ هزار مترمربع از معابر ناحیه مهدیه لکه گیری و ترمیم ترانشه شد

حدود ۱۰ هزار مترمربع از معابر ناحیه مهدیه لکه گیری و ترمیم ترانشه شد

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به فعالیت ناحیه مهدیه در سال ۹۸ اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی را می‌توان از جمله اولویت‌های شهرداری دانست که ناحیه مهدیه در سال ۹۸ در این حوزه اقدامات زیادی انجام داده است.

وی بیان کرد: براساس آمارها در سال ۹۸ بیش از ۵ هزار و ۹۷۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه لکه گیری و در بیش از ۴ هزار مترمربع ترمیم ترانشه انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: تعامل با مردم در پیشبرد اهداف شهرداری نقش بسزایی دارد و از این رو بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ مورد مراجعات مردمی به صورت حضوری و مکاتبه‌ای در ناحیه مهدیه به ثبت رسیده است.

عصارزاده ادامه داد: طی سال گذشته در ناحیه مهدیه بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی کفپوش و بیش از ۳ هزار مترطول از جداول این ناحیه ترمیم و نصب شدند.

وی با اشاره به ۱۷۳ مورد ارتباط با واحد اجرائیات، عنوان کرد: در مدت یک سال بیش از هزار و ۵۰ مورد از معضلات این ناحیه شناسایی واز مواردی که منع قانونی داشتند با هماهنگی با واحد اجراییات ممانعت شده و سایر موارد نیز ازطریق ادارات و سازمان های مربوطه پیگیری شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد: نصب ۱۶۱ دریچه فلزی، ۱۵۹ پل فلزی و همچنین محصور نمودن بیش از ۳۰۰ مترمربع از زمین‌های خالی این ناحیه از جمله اقدامات انجام شده در سال ۹۸ به شمار می‌رود.

عصارزاده بر اهمیت برنامه‌ریزی در انجام امور تاکید کرد و گفت: از جمله برنامه‌های مهم شهرداری در ناحیه مهدیه می‌توان به روکش و ترانشه معابر مورد نیاز، احداث پارک نیایش و پونک اشاره کرد که در دستور کار است.

وی مرمت و تعویض جداول فرسوده، تکمیل پارک محلی خیابان طلیعه و همچنین انجام پروژه روشنایی و نورپردازی بلوار ملاصدرا را از برنامه‌های سال ۹۹ برشمرد.

انتهای پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات