تامین آب مطمئن ۱۳۰ هزار واحد مسکونی مهر در تهران

تامین آب مطمئن ۱۳۰ هزار واحد مسکونی مهر در تهران

http://www.bananews.ir/مدیرعامل آبفای استان تهران از تامین آب مورد نیاز ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید پرند، ۱۰ هزار واحد مسکونی شهر جدید پردیس و ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید هشتگرد خبرداد و گفت: مردم نگران تامین آب سالم و مطمئن در این مناطق نباشند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد پرورش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت در رابطه با مسکن مهر کشور است و پایتخت این پروژه نیز در شهر جدید پرند انتخاب شده است، وزارت نیرو متعهد است که کار آبرسانی مطمئن و پایدار را به مردم این مناطق داشته باشد.

مدیرعامل آبفای استان تهران افزود: بر اساس تعهدات وزارت نیرو، شرکت آبفای استان تهران متعهد است که به ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر در پرند، ۱۰ هزار واحد در پردیس و ۵۰ هزار واحد در هشتگرد آبرسانی کند.

وی تصریح کرد: با توجه به توافقی که وزارت نیرو در شورای عالی مسکن انجام داده است و اعتباراتی که از منابع دولتی دریافت خواهد کرد، برنامه‌ریزی کرده که به هر تعدادی که بارگذاری جعیمتی در این واحدهای مسکونی صورت گیرد، تامین آب آن صورت گیرد.

پرورش در پاسخ به این سئوال که آیا منابع تامین آب برای چنین جمعیتی وجود دارد، تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده تا آب مطمئن مورد نیاز مردمی که در این مناطق حضور می‌یابند، تامین شود و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

 

 

    نظرات