دستگیری صیاد غیرمجاز در شهرستان بیله سوار

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار در حین گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، یک نفر متخلف صید غیرمجاز را دستگیر کردند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست اردبیل؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار در حین گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، یک نفر متخلف صید غیرمجاز را که برخلاف قوانین و مقررات، اقدام به صید انواع ماهیان عادی و حمایت شده از منابع آبی شهرستان نموده بود که در حین فروش ماهیان، توسط یگان حفاظت محیط زیست بیله سوار دستگیر شد.

بهنام برزگر افزود: از متخلف صید غیر مجاز ماهیان تعداد ۳۰ قطعه ماهی کپور،۳۰ قطعه ماهی حمایت شده از نوع زردپر و ۳ قطعه ماهی سوف کشف و ضبط و نامبرده به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل و هم مرز کشور آذربایجان دارای منابع آبی منشعب از رود ارس و رودخانه مرزی بالهارود بوده و با توجه به تعدد منابع آبی از جمله کانالهای آبرسانی کشاورزی در این منطقه، زیستگاه انواع آبزیان عادی و حمایت شده از جمله کپور، صوف و زرده پر است. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات