بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از ساختمان اداری در دست...

قبل از ظهر امروز چهارم اردیبهشت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه معاونین و نماینده مجری احداث ساختمانهای اداری شرکت از بخش های مختلف ساختمان اداری در حال ساخت بازدید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در این بازدید با تاکید بر تسریع در ادامه عملیات احداث ساختمان اداری تصریح کرد: با توجه به کمبود فضای اداری موجود در شرکت و مشکلات مربوطه، انتظار می رود در روند احداث آن تسریع گردد .

وی افزود: کمبود فضای اداری در بخش های مختلف شرکت کاملا مشهود است و شتاب در احداث ساختمان موجود و جابجایی بخشی از سیستم اداری شرکت به ساختمان جدید می تواند بخش قابل توجهی از این مشکلات را حل نماید .

مهندس جنگی مرنی اظهار داشت: با پایان یافتن عملیات احداث ساختمان مذکور تسریع در رسیدگی به کارهای ارباب رجوع نیز محقق خواهد شد و بخش قابل توجهی از مشکلات اداری شرکت از جمله استقرار واحدهای مختلف در ساختمان واحد و تجمع خدمات شرکت برای خدمت رسانی بهتر به مردم مرتفع خواهد شد .

گفتنی است ساختمان اداری شرکت آب منطقه ای اردبیل هم اکنون در ۱۱ طبقه شامل ۲ طبقه پارکینگ و ۹ طبقه بخش اداری و خدماتی و مهمانسرا و سالن اجتماعات به ظرفیت ۳۰۰ نفر با زیربنای ۱۲ هزار  و ۵۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست احداث است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات