پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

" هوالعزیز "

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

خوان رحمت الهی بار دیگر برپا می شود و مومنان بر آن حاضر می گردند، ماه رمضان ماه هم نشینی با قرآن وانس باکلام وحی است، ماه رمضان ماهی است که بندگان عاشق و روزه داران مخلص به مهمانی خالق هستی دعوت می شوند تا کنار سفره گسترده برکت، رحمت، مغفرت، آمرزش و کرامات حضرت حق حضور یابند وتقوی را که نتیجه آن است کسب نموده و به بصیرت که خود محصول تقوی است دست یابند تا از این طریق توشه یکساله را دریافت نمایند.

ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل های مشتاق مومنان روزه‌دار لحظه وصال را بشارت می دهد. در این ماه برای بندگان، سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده و فرصتي براي آزمودن خويش در برابر نفس هاي دنيوي و مجالي براي پاكيزه شدن از هرگونه گناه است.

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین توشه را برداریم.

اینجانبان، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه بندگی و عبادت، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر(ص) و ماه امیرالمومنین(ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا را به شهروندان عزیز ساروی و همکاران پرتلاشمان در مجموعه مدیریت شهری و شهرداری صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می‌نماییم.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                               شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات