توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی حمایتی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه‌نائینی در خصوص توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در مناطق کم‌برخوردار، اظهار کرد: بسته‎های معیشتی در قالب شعار "من مشهد را دوست دارم" توزیع خواهد شد. در واقع من مشهد را با مردمانش دوست دارم و در حال حاضر برخی از آنها دچار مشکلات معیشتی شده اند.
وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری ۵ ارگان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: ارگان‌ها شامل شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ادامه داد: قرار است در اوایل ماه مبارک رمضان ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شود که سهم شهرداری از این مقدار ۵۰ هزار بسته است.
خواجه‌نائینی با بیان اینکه تمامی اقدامات در این رابطه تاکنون انجام شده است، افزود: در این طرح کارگران روزمزد و فصلی که با توجه به شیوع ویروس کرونا به لحاظ کاری دچار تعطیلی شده اند بخش اعظم مشمولین را شامل خواهند شد.
وی با بیان اینکه الباقی توزیع بسته‌ها بین افرادی است که توسط شورای اجتماعی محلات، دفاتر تسهیل‌گری و خیریه ها مورد شناسایی قرار گرفته اند، اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته‎ها حداقل ۲۵۰ هزار تومان است.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در خصوص اقلام موجود در این بسته‌ها، خاطرنشان کرد: بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، لوبیا قرمز، نخود، سویا، جو پرک، رب، مایع ظرفشویی، صابون، ماسک، دستکش یکبار مصرف و پنیر می باشد.
وی تصریح کرد: طبق آخرین آمار، بنا بوده است حدود ۱۵ هزار بسته به شورای اجتماعی محلات، ۱۰۰۰ بسته به دفاتر تسهیل‌گری و الباقی نیز در بین کارگران ساختمانی و برخی اقشار دیگر توزیع شود.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات